26-04-2015

Music is my escape


Ik houd van muziek. Elke dag luister ik ernaar. Het maakt me blij als ik somber ben, het ontroerd me als ik dat nodig heb. Ik kan me verliezen in de diepe bassen van "Anastasia" van Slash, maar ook in "Stay with me" van Sam Smith. Ik zou me niet voor kunnen stellen dat ik geen muziek mocht luisteren, het is een middel om te ontsnappen aan de werkelijkheid die af en toe niet heel fijn is.


Wauw, dat was heel erg filosofisch allemaal. Maar serieus, no music is no life. Tenminste dat betekent het voor mij. Ik ben de laatste tijd heel erg op zoek naar nieuwe, leuke en verfrissende liedjes. En ik heb ze gevonden! Deze ga ik in deze post met jullie delen om jullie hopelijk op nieuwe ideeën te brengen. Er zitten trouwens ook liedjes bij die ik al een tijdje op een telefoon heb staan, maar die ik gewoon super leuk vind!

1. Lean On | Major Lazer


2. Cemetries of London | Coldplay



3. Cool Kids | Echosmith



4. GDFR | Flo Rida



5. Yellow Flicker Beat | Lorde




6. When The Beat Drops Out | Marlon Roudette



7. My Love | Route 94 (ft. Jess Glynne)



8. Take Me To Church | Hozier



9. The Mushroom Cloud | The Kyteman Orchestra



10. Uptown Funk | Mark Ronson (ft. Bruno Mars)




Dit waren mijn top tien liedjes van de laatste paar weken. Ik hoop dat ik jullie op inspiratie voor nieuwe liedjes heb gebracht en tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke liedjes! Ik luister ook vaak naar muziek en ben op dit moment bezig een nieuwe lijst samen te stellen voor mijn mobiel, dus dit komt goed uit. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een goed idee en ik ben blij dat ik je heb geinspireerd met mijn liedjes! Liefs Fenna

      Verwijderen