23-04-2015

The weather makes me happy


Heerlijk dat gevoel dat de lente is begonnen en dat de zomer al om het hoekje kijkt. Hebben jullie dat ook? Ik vind het fantastisch om te zien hoe alles weer opleeft. Alles en iedereen wordt mooi en vrolijk op zijn eigen manier. Mensen gaat beter met elkaar om, gaan vaker naar buiten en genieten van het leven! Ik zou willen dat dit elke dag zo zou kunnen zijn, wat een leven zou dat zijn!

Ik wilde even een paar dingetjes vertellen, niet alleen over het mooie weer. Dit is namelijk mijn eerste post op dit blog, dus wilde nog wat over mezelf en mijn bloggeschiedenis vertellen. Zoals jullie denk ik al weten had ik hiervoor twee blogs, maar ook nog een YouTube kanaal. Dat ging allemaal niet goed, ik ging bloggen om de lezers te houden en niet omdat ik het leuk vind. Op dat YouTube kanaal kreeg ik niet zulke leuke reacties, dus daar ben ik al heel snel mee gestopt. Maar ik miste het bloggen na een tijdje zo erg, het schrijven en de leuke plaatjes uitzoeken, dat ik weer gestart ben met een nieuw blog.

Ik hoop heel erg dat ik dit blog langer vol ga houden. Ik vind het heerlijk om over dingen te schrijven waar ik van houd, maar dat is niet over 'beauty' bijvoorbeeld. Outfits en Lifestyle dingen vind ik leuker, maar mijn voorliefde gaat naar de dagelijkse dingen.

Eén van die 'dagelijkse dingen' is de examenstunt. Bij mij op school is dat morgen en je moet altijd iets speciaals aan hebben. Het onderwerp is 'expeditie Vitus' en VWO is in het rood en HAVO in het blauw. Er was wel een probleempje... Ik had helemaal geen rode kleren en het is algemeen bekend dat als je niet aan de 'dresscode' voldoet, je allemaal vieze dingen zoals eieren en meel over je heen krijgt. Niet echt een pretje dus.
Ik vind de stunt altijd wel leuk en het fijne is: je kan weggaan wanneer je wil. Yaaay.

Dit was mijn eerste post alweer, ik hoop dat je het leuk vond!




0 comments:

Een reactie posten