04-05-2015

Waarom HTML soms heel irritant is | Mini update

Ik wilde vandaag iets doen met HTML, maar dat ging helemaal mis. Opeens zijn mijn berichten heel anders, er staat bijvoorbeeld niet 'no comments' wat ik eigenlijk wil, maar 'geen opmerkingen'. Echt heel vervelend. Ik heb het geprobeerd te veranderen, maar voordat het weer allemaal is zoals ik wil, wat waarschijnlijk zo ongeveer onmogelijk is, zijn we al dagen verder.

Ik ga de komende vier dagen naar Terschelling en dat weekend moet ik weer leren voor school. Daarom zullen er de komende tijd geen nieuwe posts online komen. Voordat ik weer iets nieuws kan schrijven zal ik eerst mijn layout goed moeten maken. Waarschijnlijk ga ik een hele nieuwe layout uitproberen, wat ik echt heel jammer vind. De layout die ik nu heb, voordat het mis ging, vond ik heel leuk, maar zoals het nu is vind ik hem minder.

Tot over een paar dagen dan maar en nog een fijne meivakantie!



3 opmerkingen:

  1. Aah balen dat het weg was. Tip, Sla altijd je layout op voordat je aan de HTML gaat werken. Als er dan iets misgaat, zoals nu dus kan je hem er gewoon opnieuw inzetten zoals het was. Ik ben ook geen ster in HTML maar kleine dingetjes veranderen zoals van geen opmerkingen naar no comments kan ik wel. Als je nog vragen hebt over hoe je je layout hetzelfde krijgt en welke dingen je wilt veranderen moet je maar even een mailtje sturen, dan wil ik je best even helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik gek genoeg ook gedaan, maar toen ik hem weer terugzette was hij veranderd. Ik heb opnieuw weer het oorspronkelijke sjabloon gedownload, maar daar gebeurd precies hetzelfde. Net alsof hij ge-updatet is, echt heel vreemd. Heel erg bedankt dat je me zou willen helpen! Liefs

      Verwijderen
  2. Awh, echt heel vervelend... Ik hoop dat het snel is zoals je het wilt en veel plezier op Terschelling!
    Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen