04-05-2015

Summer feelings | Outfit


Een aantal dagen geleden was het heerlijk weer, de gevoelstemperatuur uit de wind in de zon was tegen de 20 graden! Natuurlijk stond er een windje en was er schaduw, maar in de zon, pfff... Omdat het zo heerlijk weer was had ik zin om lekker naar buiten te gaan om een outfit te fotograferen, dus hier komt hij!
Laatst was ik ook naar de stad geweest. Ik ging niet zonder enig idee van wat ik wilde kopen. Ik heb namelijk best veel crop tops, 4 volgens mij. Het probleem was alleen dat ik geen hoge broek(en)(jes) had om ze boven aan te doen. Crop tops met een lage broek staat echt niet. Mijn halve buik is dan bloot. Daarom was ik heel blij toen ik erachter kwam dat de H&M en de Bershka allebei hele leuke broekjes hadden!

 
 
 
 
Het broekje heb ik bij de Bershka gekocht. Voor maar 15 euro kon ik hem niet laten liggen en hij zat ook nog eens super lekker! Ik heb de Bershka altijd al een leuke winkel gevonden en door deze aankoop wordt dat idee nogmaals versterkt.

 


 
Het shirtje vond ik zelf echt heel mooi. Het heeft een hele mooie kleur blauw, de laatste tijd ben ik echt heel erg van dat soort blauw. Deze crop top heb ik ook bij de Forever 21 gekocht. Ik weet niet precies hoe duur hij was, omdat het al best een tijdje geleden is dat ik hem heb gekocht.

 
Bij deze outfit heb ik mijn blauwe Puma's aan om dat blauwe er nog iets meer uit te laten springen.


Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee waar deze zonnebril vandaan komt, ik heb hem al best lang.


Om de outfit af te maken heb ik een kettinkje met een soort 'steen' omgedaan. Ik heb dit kettinkje op Koningsdag voor €3,50 gekocht (zie hier voor de post daarover).

Ik heb helaas geen statief, althans die had ik wel, maar die ging kapot. Van ouderdom hoor, zó onhandig ben ik nou ook alweer niet! Daarom moest ik deze foto's maken met behulp van een tafel en een paar kussens. En ik weet niet of het toeval is, maar mijn kat komt altijd naar mij toe als ik foto's aan het maken ben voor mijn blog. Deze keer ging hij niet op mijn product liggen, maar op mijn 'statief'!


Ja, ehh, dat gaat wel een beetje ver, maar gelukkig paste het (maar net)!

Shirt: Forever 21
Broekje: Bershka
Schoenen: Winkel onbekend
Zonnebril: Winkel onbekend
Ketting: Op Koningsdag gekocht


Wat deed jij op deze heerlijke lente/zomerdag?

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en omgeving! En de outfit is ook heel leuk (en je kat haha).
    Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke, zomerse outfit ♥ helaas laat de zomer nu even op zich wachten xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen