21-06-2015

Would you rather... #1


Vandaag vul ik de eerste Would you rather in! Klik op 'Read more' als je wil weten waar ik deze keer tussen moet kiezen!


Would you rather...

... Hond of kat

Hmm. Ik heb zelf een kat waar ik echt heel veel van houd. Maar van honden ben ik ook niet bang. Vroeger was mijn broertje bang voor allebei dus had ik eigenlijk alleen keus uit konijnen of andere kleine huisdiertjes. Gelukkig is hij daar nu over heen.


Een hond en kat hebben allebei voordelen en nadelen. Een hond moet je minstens 3 keer per dag uitlaten. In dat opzicht zijn katten heel makkelijk. Ze kunnen naar buiten wanneer ze willen en daar hoeft niemand thuis voor te zijn. Ik moet toegeven dat het me heel leuk lijkt om een hond trucjes te kunnen leren. Maar katten kunnen zo gezellig op je schoot zitten en het ligt er natuurlijk aan hoe groot je hond is, maar over het algemeen kan dat niet bij honden.

Honden en katten kunnen/zijn allebei heel trouw, lief en afhankelijk. Desondanks ga ik toch voor een kat. Ik heb er zelf één en ik heb de laatste paar maanden geleerd wat voor bijzondere band je met een kat kan hebben. 

Vergeet niet: elke keer dat ik een post publiceer kan je daaronder een (of meerdere) Would you rather(s) neerzetten! Dus, weet jij nog een leuke? Zet hem in de comments!

0 comments:

Een reactie posten